סגור

ה-SUV של מזראטי הוצג בישראל

הג'יפון היוקרתי של מזראטי צפוי לטלטל את שוק היוקרה עם תג מחיר אגרסיבי - החל מ-610,000 ש"ח

  • כפיר כשריאן

  • 21.09.2016
אוטו-איטליה, יבואנית מזראטי לישראל, החלה הבוקר (א') בשיווק הלבנטה, ה-SUV הראשון שאי פעם שיצא משערי החברה ונחשב למכפיל כוח משמעותי גם ליצרן האיטלקי בבעלות פיאט קרייזלר וגם לאוטו-איטליה, היבואנית המקומית. הלבנטה  נמתחת לאורך של 5,003 מ"מ, רוחבה 1,968 מ"מ, גובה 1,679 מ"מ והיא נשענת על בסיס גלגלים של 3,004 מ"מ. משקלה 2,109 ק"ג (2,205 ק"ג בדגם בדיזל).
 
המכונית מאובזרת במערך מתלי אוויר חדשים הניתנים להגבהה והנמכה של המכונית ובכך המאפשרים שלושה מצבי נהיגה - שטח, נורמאלי וספורטיבי . בישראל היא תשווק בשלב הראשון עם שני מנועים דיזל ובנזין, שניהם בתוצרת 6V. מנוע הטורבו דיזל בנפח 2987 סמ"ק מפיק כ-275 כ"ס ב-4,000 סל"ד ומומנט מירבי של 60 קג"מ ב-2,000 סל"ד, כל אלו מעבירים את הכוח לארבעת הגלגלים דרך תיבת הילוכים בת שמונה מהירויות של ZF, שמאיצים אותה מעמידה למאה קמ"ש בתוך 6.9 שניות עד למהירות מרבית של 230 קמ"ש.
 
מנוע הטורבו בנזין בהספק של 2979 סמ"ק מפיק כ-350 כ"ס ב-5,750 סל"ד ומומנט של 50 קג"מ החל מ-1,750 סל"ד ומאיץ את המכונית מעמידה למאה קמ"ש בתוך 6 שניות. אותו המנוע בדגם הלבנטה S הבכיר מפיק 430 כ"ס ומומנט של 58 קג"מ ושולח את המכונית מעמידה למאה קמ"ש בתוך 5.2 שניות בלבד. באוטו-איטליה מספרים כי אומנם מדובר בהנעה לכל ארבעת הגלגלים, אך על מנת לייצר מכונית מהנה יותר לנהיגה, הגלגלים הקדמיים "ישתתפו" רק במקרה הצורך ובכך תינתן תחושה של הנעה אחורית. כמו כן, יש לציין כי הלבנטה מצויידת בדיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, במערכת כוח וקטורית וחלוקת משקל 50/50 הודות למנוע קידמי/מרכזי הממוקם מעל הסרן הקידמי.
 
את הלבנטה ניתן יהיה לבחור במגוון גדול של שילובי צבעים ותפירות, גם מפנים וגם מבחוץ ובישראל היא תימכר בשלוש רמות גימור. הראשונה והבסיסית נקראת לבנטה וכוללת בין השאר גג פנורמי, חלונות כהים, חישוקי 19 אינץ' מערכת שמע בעלת 8 רמקולים מושבי ומשבי עור חשמליים. ברמת הגימור האמצעית בשם לבנטה לוסו תקבלו גם קליפר בצבע, חישוקי 20 אינץ', Paddle Shifts, דוושות ספורט וחבילת עור מורחבת. ברמת הגימור הגבוהה ביותר בשם לבנטה גראנספורט תקבלו חישוקי 21 אינץ' ענקיים, מערכת סאונד בעלת 14 רמקולים של הרמן קרדון, מצלמת 360 ועוד.
 
מבחינת בטיחות תגענה המכונית בכל רמות הגימור עם בקרת שיוט אדפטיבית, עם עזרה בשיוט בפקק, התרעה על רכבים בשטחים המתים, על סטייה מנתיב ועל אי שמירת מרחק. באופן מפתיע בחרה מזראטי שלא לצייד את המכונית במערכות בסיסיות המצויות במכוניות זולות משמעותית ממנה כמו מערכת תיקון אוטומטית במקרה של סטיה מנתיב ומערכת בלימה אוטומטית במקרה של התנגשות. זאת בשל העובדה שמדובר במכונית עם DNA ספורטיבי ואין זה בא בקנה אחד עם המסרים של המכונית. כמו כן, הלבנטה מצוידת ב-6 כריות אוויר בלבד.
 
 
מחירים:
הלבנטה דיזל: החל מ- 610,000 ₪ ועד-710,000 ₪
לבנטה בנזין: החל מ- 625,000 ₪ ועד-725,000 ₪
לבנטה S גראנספורט: 865,000 ₪
 
 
באוטו-איטליה ינסו לרכב על גל ההתעניינות החדש במותג האיטלקי עם הורדת מחירים של הג'יבלי והקווטרופורטה וזאת כלק מאסטרטגיה עולמית שמדברת על הכפלת מספר המכירות של מזראטי העולמית תוך שנה למאה אלף מכוניות. כך למשל הג'יבלי תמכר כעת בסכום של החל מ-590,000 ₪ לגרסת הבנזין הבסיסית שקיבלה תוספת של 15 כ"ס למנוע ל-345 כ"ס וגם עוד כמה מערכות בטיחות כסטנדרט.
 
מנכ"ל אוטו-איטליה אמר, דני איטליאנו: "מאז הצגת הלבנטה בתערוכת הרכב בז'נבה, אנו עדים להתעניינות שיא מצד לקוחות רבים. עד כה מכרנו את כל המלאי שהוקצה לנו ואת השנה הנוכחית נסיים עם שיא מכירות של מזראטי בישראל. אני מאמין כי בשנת 2017 נכפיל את כמות המכירות"
 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם