סגור

עושה כבוד: קייטרהאם במחווה ללוטוס 7 האגדית

חגיגות 60 שנים עם דגם מיוחד במהדורה מוגבלת של קייטרהאם/לוטוס

  • בועז קורפל

  • 08.11.2016

(צילום: יצרן)

 
לא תמצאו הרבה אנשים שיאמרו לכם כי העיצוב של הלוטוס סופר 7 או הקייטרהאם שבאה בעקבותיה הוא עיצוב עוצר נשימה. גם הטכנולוגיה של המכוניות שעלו לראשונה לכבישי העולם ב-1957 לא הבריקה כל כך.
 
אך יחד עם זאת, מדובר באבן דרך חשובה בתעשיית הרכב הבריטית ואולי גם העולמית כי כל חובב רכב באשר הוא, היה שמח למצוא אחת שכזו אצלו בחניה. אחת שתעלה חיוך על שפתיו לכל אורך הדרך ובכל יום מחדש. חגיגות השישים של קייטרהאם/לוטוס שיגיעו לשיא באירוע מיוחד במסלול דונינגטון פארק בשנה הבאה תחת הכותרת "60 years of the Seven".
 

(צילום: יצרן)

(צילום: יצרן)

 
לכבוד המאורע מציגים בקייטרהאם מהדורה מיוחדת שנקראת  Seven Sprint על בסיס דגם "סבן 160" העממי ויש בה שילוב של אלמנטים רבים שהגיעו מהמכונית של שנות ה-60 מהמאה הקודמת לרבות צביעה בשישה גוונים שונים לאלה שבזכרון הילדות שלהם עמדה מכונית בצבע בורדו, ירוק כהה או אפור בוץ. אם העיצוב החיצוני לא עושה את העבודה עד הסוף, אז כדאי להציץ פנימה ולגלות מושבים אדומים שעשויים עור והגה גדול עשוי עץ.
 
תחת מכסה המנוע תמצאו יחידת כוח קטנטנה של סוזוקי בעלת 3 בוכנות בהספק 80 כוחות סוס ומומנט של 11 קג"מ. הכוח יורד לגלגים האחוריים דרך תיבת הילוכים ידנית בת 5 מהירויות. מחירה של המכונית מתחיל ב-28,000 ליש"ט אך מי שליבו חפץ במכונית יהיה חייב להזדרז כי רק 60 מכוניות ייוצרו.
 

(צילום: יצרן)

(צילום: יצרן)

(צילום: יצרן)

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם