סגור

הסאלון העתידי של חברת סיטרואן

היצרנית הצרפתית מתכוננת לתערוכת פריז עם קונספט מרשים

  • אופיר דואק

  • 08.11.2016
 
מכונית סאלון מרשימה בגודלה

היצרנית הצרפתית מתכוננת לתערוכה בעוד חודש בדיוק תיפתח תערוכת פריז, הזדמנות מצוינת ליצרניות הצרפתיות לנצל את המגרש הביתי לתצוגת יכולת. בסיטרואן לא מחכים לפתיחת התערוכה וחושפים כבר כעת את מי שתעמוד בראש התצוגה שלהם, מכונית קונספט ראוותנית בשם CXPERIENCE.
 
מדובר במכונית סאלון מרשימה בגודלה (אורך של 485 ס"מ ורוחב של שני מטרים) המתאפיינת בקווי גוף מעוגלים ובמבנה האצ'בק המזכיר בצלליתו את הסיטרואן CX, מכונית הסאלון של החברה משנות ה-80'. הפריט העיצובי הבולט הוא חיתוכים בצורת V בפינות הרכב המשלבים בתוכם את יחידות התאורה.
 
סביר להניח שמאפייני עיצוב אלו והקווים הכללים הם הכנה לקראת הדור הבא של הסיטרואן C5 האמור להיות מוצג במהלך שנת 2017. בנוסף לכך, ישנם גם מאפיינים קלאסיים למכונית קונספט, בהם דלתות הנפתחות במנוגד, היעדר קורה מרכזית, גג זכוכית וחישוקי ענק בקוטר 22 אינטש.
 
מתאפיינת בקווי גוף מעוגלים

 
תא הנוסעים מתאפיין ברצפה שטוחה, ארבע כורסאות מדופנות בד צהוב המשתלב גם בדיפון הדלתות ולוח המכשירים, העשוי כמעט כולו מעץ אגוז ומעניק ניגודיות לתחושת ההייטק ממגוון הצגים הדיגיטליים והתצוגה העילית. כל אלו, כמו גם הצורה הייחודית של המושבים העשויים חומר ה"זוכר" את מבנה הגוף, משרתים על פי אנשי סיטרואן את התפישה שלהם לגבי נוחות, שהיא אחד מערכי המותג החשובים ביותר.
 
ה- CXPERIENCE מתהדרת גם בטכנולוגיה היברידית עדכנית. היא מצוידת ביחידת הנעה המשלבת מנוע בנזין בהספק משתנה שבין 150 ל-200 כ"ס, אליו מצטרף מנוע חשמלי בהספק מרבי של 80 קילוואט (107 כ"ס) היוצרים הספק מרבי משולב של 300 כ"ס. תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, הממוקמת בין מנוע הבנזין למנוע החשמלי, אחראית על מסירת הכוח אל הגלגלים האחוריים.
 
במצב נסיעה חשמלי מסוגלות סוללות הרכב בקיבולת 3 קילוואט לספק טווח מרבי של 60 ק"מ בנסיעה עירונית, כשבמידת הצורך ניתן לטעון אותן על ידי שקע ביתי תוך 4 וחצי שעות או תוך שעתיים וחצי בלבד על ידי שקע בזרם גבוה של 32 אמפר.

מתהדרת בטכנולוגיה היברידית עדכנית

בעלת מושבים ייחודיים

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם