סגור

קטנוע ב.מ.וו חשמלי – גם לבעלי רישיון מוגבל

ה-C Evolution החדש של ב.מ.וו הושק עם הרבה חידושים מרעננים

  • אביעד אברהמי, פול גז

  • 08.11.2016
הדגם החשמלי החדש של ב.מ.וו

(צילום: יצרן)

 
בב.מ.וו מאמינים בתחבורה עירונית נקייה, ובמקביל למכוניות עירוניות חשמליות מפתחים בשנים האחרונות גם קטנוע חשמלי – ה-C Evolution. הקטנוע החשמלי של ב.מ.וו הוצג לראשונה ב-2012, ובשנים הראשונות נמכר ב-5 מדינות באירופה בלבד. לאחר מכן שיווקו הורחב למדינות אירופאיות נוספות.
 
כעת, כ-4 שנים לאחר החשיפה הראשונה, בב.מ.וו מציגים את הדור החדש של ה-C Evolution, בצמד גרסאות, וכן מרחיבים את השיווק למדינות אירופאיות נוספות וכן לארצות הברית, ליפן, לדרום-קוריאה ולרוסיה.
 
הדור השני של הקטנוע החשמלי של ב.מ.וו מקבל את הסוללה שנמצאת בשימוש במכונית החשמלית של ב.מ.וו – ה-i3. הסוללה הזו בעלת קיבול של 94Ah לכל תא, לעומת 60Ah לכל תא בדגם הקודם.  השימוש בסוללה החדשנית הזו של ב.מ.וו מגדיל את טווח הנסיעה של הקטנוע, כך על פי ב.מ.וו.
 
בנוסף, ה-C Evolution  הסטנדרטי מגיע כעת עם הספק אפקטיבי גבוה יותר - 19 קילוואט (26 כ"ס), שהם 8 קילוואט (11 כ"ס) יותר מהגרסה הקודמת, כשההספק המקסימלי עומד על 35 קילוואט (כ-48 כ"ס). הגרסה החלשה יותר מותאמת כעת לרישיון נהיגה אירופאי A1 - עד 125 סמ"ק ו-11 קילוואט (אצלנו הקטגוריה הזו נקראת עדיין A2), והיא מפיקה את מקסימום ההספק המותר בקטגוריה - 11 קילוואט (כ-15 כ"ס).
 
ייקח זמן עד שנראה את הדגם בישראל

(צילום: יצרן)

 
מבחינת טווחי נסיעה, הגרסה הרגילה תאפשר נסיעה של 160 ק"מ עד לפריקת המצבר, והגרסה המוגבלת תאפשר כ-100 ק"מ של נסיעה. המהירויות המרביות - 129 קמ"ש ו-120 קמ"ש בהתאמה, כשהמהירות מוגבלת אלקטרונית על ידי מחשב הניהול.
 
פרט לכך הקטנוע מגיע כעת עם כבל טעינה מקורי, דק יותר מבעבר, עם מערכת ABS כסטנדרט, עם פנסי LED, לוח שעונים TFT צבעוני, מספר מצבי ניהול מנוע, וכן בקרת מומנט על הגלגל האחורי. גם סכמת הצביעה עברה רענון, בהתאם לרוח הקטנוע. למקרה שתהיתם, בינתיים הקטנוע לא יגיע לארץ, אבל ייתכן מאוד שבעתיד הרחוק יותר דווקא כן.
 
הגרסה החדשה תאפשר נסיעה של עד 160 ק"מ עד לפריקת מצבר

(צילום: יצרן)

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם