סגור

ניסאן סנטארה SR טורבו: משפחתית ספורטיבית

מי אמר שמשפחתית צריכה להיות רק פרקטית? לא ניסאן שחושפת גרסה עוצמתית לסנטארה

  • מערכת עולם הרכב

  • 08.11.2016
חברת קרסו המייבאת ארצה את דגמי ניסאן החלה לשווק לאחרונה את הניסאן סנטארה המשפחתית שעשתה עלייה לישראל. אולם, במקביל לכך הוצג בחו"ל דגם חזק יותר של הסנטארה שנושא את המיתוג SR טורבו. המכונית קיבלה מנוע טורבו בנזין ארבע בוכנות בנפח 1.6 ליטר עם הספק מכובד של 188 כוחות סוס, נתון מרשים למכונית משפחתית שאיננה בעלת DNA ספורטיבי במיוחד.
 
בהשוואה לדגם הרגיל שמספק 124 כוחות סוס, זהו שדרוג גדול ואם תרצו בכל זאת לחוש מעט ספורטיביים תוכלו לקבל את המכונית עם תיבת הילוכים ידנית בת שש מהירויות אך למסתפקים בכוח של המנוע, אפשר לקבל אותה עם תיבה אוטומאטית רציפה בטכנולוגיית CVT.
 
מהנדסי ניסאן הקשיחו את המתלים הקדמיים בעשרה אחוזים לטובת הגידול בכוח המנוע והמהירות וגם פעולת בולמי הזעזועים מלפנים ומאחור עברה כיול מחדש. ההתחשבות בכוח הגדול ובמהירות באה לידי ביטוי גם בשיפור רכיבים במערכת הבלמים וכיול מחדש של חיישני מערכת הבלימה והפעלת הכוח על הגלגלים החיצוניים בהשוואה לפנימיים בעת פניה.
 
הדגם ששיווקו באמריקה יחל בקרוב יגיע עם רשימת אופציות גדולה בתשלום של מושבי ספורט ואבזור ספורטיבי נוסף. חבילת הבטיחות של המכונית היא מהדור האחרון של ניסאן. כאן בישראל ינסו לצלוח את הסנטארה הרגילה ורק אז ידונו באופציה של הבאת הדגם הספורטיבי יחד עם הג'וק טורבו שיגיע עם אותו מנוע בדיוק.
 

(צילום: יצרן)

(צילום: יצרן)

(צילום: יצרן)

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם