סגור

בעוד חודש: MV תחשוף הפתעה חדשה ומסקרנת

האם זהו תעלול שיווקי או שמא באמת מחכה לנו אופנוע שעדיין לא ראינו?

  • מערכת עולם הרכב

  • 08.11.2016
ההפתעה של MV אוגוסטה. מה מחכה לנו?

 
יצרנית האופנועים האיטלקית MV אוגוסטה שחררה טיזר לתקשורת הרכב העולמית ובו נראה חרטום של אופנוע ספורטיבי כשבצידו של הגוף של האופנוע מופיעה האות Z. כל ניסיון לגלות מה פשר האופנוע החדש ומה המשמעות של האות Z נדון לכישלון ואנשי אוגוסטה לא מוכנים לאמר ולו ברמז מעבר למה שנכתב בתמונה וכל זה רק מעלה את רמת המסתורין ויחד איתה זה מלהיב את הדמיון. 
 
MV אוגוסטה עברה תהליך משמעותי מאוד של גידול במכירות והרחבת ליין האופנועים שלה בארבע השנים האחרונות ולצד זה היא גם נכנסה לשותפות עם יצרנית המכוניות הגרמנית מרצדס וחטיבת השיפורים שלה AMG במטרה לנצל את היתרונות הטכנולוגיים של שני היצרנים ולהפיק גרסאות משותפות ובעיקר להרוויח הרבה מאוד כסף. 
 
פרט לאלה נכנסה MV אוגוסטה בחזרה לעולם מירוצי האופנועים בקטגוריית סופרספורט ואף קצרה הצלחה מרובה בתחילת המהלך, אבל כל האידיליה הזאת נסדקה בחודשים האחרונים. זה לא שההזמנות הפסיקו והמפעל באיטליה לא נח ולו לרגע, אבל החובות הענקיים לספקים חיצוניים מאיימים על המשך הפעילות הכלכלית של החברה שנותרה בבעלות משפחתית וחובבי המותג מקווים שהנשמה של MV אוגוסטה לא תיפגע והאופנועים ימשיכו להיות מיוחדים וקיצוניים בעיצובם ובביצועיהם ואולי הדגם הבא שייחשף ב-4 בספטמבר יסייע ל-MV לשרוד את הסופה הנוכחית ולחזק אותה לעתיד.
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם