סגור

הכי גבוה שאפשר: וולוו חושפת דגם יוקרתי

מעלה את הרף הציפיות וחושפת גרסה סופר יוקרתית וחדשה ל-S90

  • מערכת עולם הרכב

  • 07.11.2016

(צילום: יצרן)

וולוו, הנמצאת בשנים האחרונות בתהליך התחדשות מואץ, עושה צעד נוסף במיצובה כיצרנית פרימיום נחשקת כשהיא חושפת גרסה סופר מהודרת ומאובזרת ל-S90 החדשה, מכונית הדגל של החברה שנחשפה בעולם לפני שנה והיא החלה להימכר בישראל לאחרונה.
 
המהדורה היוקרתית זכתה למיתוג "אקסלנס" (Excellence) והיא מצטרפת לגרסה דומה שכבר קיימת ל-XC90, כשהמטרה של דגמי ה-Excellence להציע רמת גימור ואבזור המקובלת לרוב בדגמי סופר-פרימיום יקרים בהרבה. אגב, גרסת ה-Excellence של ה-XC90 החלה להימכר בישראל לפני מספר חודשים.
 
גולת הכותרת של גרסת ה-Excellence נמצאת מאחור, שם תמצאו צמד מושבים נפרדים המתכווננים חשמלית באופן מלא והם כוללים חימום, קירור והכי חשוב, עיסוי. בין המושבים הותקן מקרר מובנה עבור השמפניה, אותה ניתן למזוג לצמד כוסות קריסטל שיוצרו בעבודת יד והן ניצבות על מחזיקי כוסות מקוררים.
איש העסקים העסוק יוכל להמיר את מושב הנוסע הקדמי בתחנת עבודה הכוללת מסך מולטימדיה גדול, שולחן ומקלדת כדי שיוכל להמשיך במשימותיו גם בזמן שהוא ספון במושב האחורי.
 
הגרסה היוקרתית הזו תוצע על בסיס הדגם ה-T8 ההיברידי, שהוא הדגם החזק ביותר של ה-S90 עם הספק משולב של 400 כ"ס. כמתבקש מוולוו, גם ה-S90 הזו מצוידת במיטב מערכות הבטיחות המתקדמות של החברה המשלבות בקרת שיוט אקטיבית, שמירה אקטיבית על נתיב הנסיעה המאפשרות יחד מצב נהיגה חצי אוטונומי עד למהירות של 130 קמ"ש.
 
שלא במפתיע, בוחרת וולוו לחשוף את ה-S90 Excellence דווקא בסין, לקראת תערוכת הרכב של גואנגזו שתיערך בסוף החודש. וולוו כידוע נמצאת בבעלות ג'ילי הסינית והביקוש למכוניות יוקרה בסין הולך וגובר מידי שנה. בתכנית החומש של וולוו אמור השוק הסיני להפוך עד שנת 2020 לשוק היצוא הגדול ביותר עבור החברה, אפילו יותר מהשוק האמריקאי שהוא השוק החזק של וולוו באופן מסורתי במשך עשרות שנים.

(צילום: יצרן)

(צילום: יצרן)

 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם