סגור

נורתה יריית הפתיחה של המהפכה הירוקה בישראל

BMW הפכה השבוע לסמן הימני של מהפכת המכוניות ההיברידיות הנטענות והחשמליות בישראל, האם המתחרות ילכו בעקבותיה? כנראה שכן ומהר מהצפוי. צפו בתוכנית המלאה של עולם הרכב

  • מערכת עולם הרכב

  • 07.11.2016
השבוע בבוקר יום שלישי התכנסו בניר צבי "המפקדה" של דלק מוטורס בישראל, עשרות עיתונאים, בלוגרים ואנשים מכל המעגלים הקשורים לעולם הרכב. המטרה - מסיבת עיתונאים בה הכריזה יבואנית BMW לישראל על הקמת חטיבת חדשה לחלוטין בשם חטיבת i שתרכז תחתה עולם שלם של דגמים חשמליים ודגמים היברידיים נטענים.
 
בכך דלק מוטורס הופכת להיות יבואנית הפרימיום הראשונה בישראל שמכריזה בצורה ברורה ונחרצת על תחילת המהפכה הירוקה בישראל. זה נכון שבארצנו קיימות עשרות אלפי מכוניות היברידיות אך על מנת להשלים את המהפכה הירוקה, שבסופה כולנו ננהג במכוניות חשמליות ולא מזהמות (כנראה לא בדורנו), נמצאים דגמים היברידיים נטענים המהווים טכנולוגיית כלאיים. 
 
למי שלא מכיר נספר כי ההבדל המהותי בין מכונית היברידית לבין מכונית היברידיות נטענות בא לידי ביטוי באופי טעינת הסלולות. במקרה של דגמים היברידיים נטענים הסוללות שואבות את כוחן משקע חשמלי יעודי בזמן שבמכונית היברידית סטנדרטית טעינת הסוללות מתבצעת בעיקר הודות למנוע הבעירה הקונבנציונאלי.  
 
בדלק מוטורס מבטיחים להרחיב משמעותית את היצע הדגמים הנטענים בעתיד אך לעת עתה מנחיתים בישראל ארבעה דגמים מובילים ששנים מהם אקזוטיים וסקסיים כמו ה i3- ו –i8 אך מעל כולם נמצאת ה-330e בעלת הפוטנציאל הגבוה ביותר לחולל שינוי מהותי. תג המחיר שלה אטרקטיבי ועומד על 290 אלף שקלים הודות למיסוי הירוק, היא תציע מפרט עשיר וטווח נסיעה של 50 ק"מ לליטר (יצרן). 
 
במהלך מסיבת העיתונאים תפסנו את מנכ"ל דלק מוטורס שחר שמש לראיון בלעדי שבו פרס שמש את השאיפות והמטרות של המהלך החדש והשאפתני. צפו בתוכנית המלאה של עולם הרכב
 
 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם