סגור

תערוכת האופנועים של העיר מילאנו נפתחת

צפויה להיות עשירה במיוחד ולשקף את המצב של עולם האופנועים  

  • אביעד אברהמי, פול גז

  • 07.11.2016

 
תערוכת האופנועים השנתית של מילאנו, EICMA, תיפתח היום (ב') אחה"צ. השנה התערוכה צפויה להיות עשירה מתמיד, עם עשרות דגמי אופנועים חדשים או מחודשים, וזאת משום שעולם האופנועים נמצא בפריחה כמעט חסרת תקדים, תקופת רנסנס, והתערוכה תשקף את זה היטב.
התערוכה תיפתח עם מסיבת העיתונאים המסורתית של דוקאטי, שזו התערוכה הביתית שלה. דוקאטי תציג מספר דגמים מעניינים כמוהמונסטר 939 המחודש, סדרת מונסטרים חדשה מקוררי אוויר, מולטיסטראדה מוקטן וזול יותר בנפח 939 סמ"ק, וגם את הסופרלג'רה – מכונה אקזוטית וחזקה בנפח 1,400 סמ"ק שתעלה סביב 100 אלף יורו.
הונדה תציג את הגרסה הסדרתית ל-CBR1000RR פיירבלייד, וגם את ה-X-ADV קטנוע האדוונצ'ר בנפח 700 סמ"ק עם הגיר הרובוטי של החברה.
מימאהה אנחנו צפויים לקבל את הטימקס החדש, כשייתכן שהוא יוצג בשתי גרסאות – ספורט ותיור. הנפח לא ידוע וגם לא פרט טכני אחר, אולם הוא צפוי להיות אחד הכלים החשובים בתערוכה, במיוחד לשוק הישראלי שבו נמכרים כ-600 טימקסים בשנה. פרט לטימקס, ימאהה צפויה להציג את ה-MWT-9 – תלת-גלגלי הבנוי על בסיס ה-MT-09 עם מנוע 3 צילינדרים בנפח 487 סמ"ק.
 

 
ב.מ.וו תחשוף 9 דגמים חדשים ומחודשים, כולל G310GS – דו-שימושי אדוונצ'ר בנפח 300 סמ"ק, וגם את גרסת ה-GS של ה-R nine T, אופנוע רטרו בעיצוב שהוא הומאג' לאופנועי הדקאר של שנות ה-80.
כלים מעניינים נוספים צפויים מק.ט.מ והוסקוורנה (שני מותגים של אותה החברה). ק.ט.מ צפויה לחשוף סדרת אופנועים חדשה עם מנוע טווין בנפח 890 סמ"ק. הדיוק 890 יהיה אופנוע עירום מסדרת הדיוק, ואלו האדוונצ'ר 890 עשוי לתת קרב לב.מ.וו F800GS ולהונדה אפריקה טווין.
הוסקוורנה מצידה תיכנס יותר לתחום אופנועי הכביש, כשתציג את ה-VITPILEN – אופנועי רטרו מודרניים בנפחים 401 ו-701 סמ"ק, וייתכן שתציג גם פאוור-קרוזר עוצמתי בנפח 1,301 סמ"ק עם מנוע ה'.ט.מ סופר דיוק 1290, שצפוי להתחרות ראש בראש בדוקאטי דיאבל בשוק האמריקאי.
היומיים הקרובים יהיו מעוניינים מאוד בשוק האופנועים, ואנחנו נביא לכם את העדכונים החמים. הישארו מחוברים.
 

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם