סגור

מסירה את הגג: מרכב קבריולה מעוצב לאאודי A5

סדרת הקופה בינונית של אאודי מוצעת מעתה גם במרכב קבריולה מעוצב

  • אופיר דואק

  • 10.11.2016

 
אאודי משלימה את היצע גרסאות המרכב של משפחת ה-A5 שלה, כשאל דגמי הקופה והקופה 4 דלתות מצטרפת בימים אלו גם גרסת הקבריולה, הממשיכה מסורת ארוכת שנים של אאודי עם דגמי קבריו בעיצוב אלגנטי.
 
כמו יתר דגמי ה-A5 גם הקבריו בנויה על בסיס הפלטפורמה המודולרית המשמשת גם את ה-A4 החדשה. הפלטפורמה החדשה אפשרה להגדיל ב-40% את קשיחות המרכב, כשלמרות זאת הדור החדש של ה-A5 קבריו קל ב-40 ק"ג מקודמו. הגג של הקבריו עשוי בד וניתן לקיפול חשמלי בתוך 18 שניות בלבד, גם כאשר הרכב בנסיעה במהירות של עד 50 קמ"ש.
 
את ה-A5 קבריו יהיה ניתן לקבל עם היצע מנועי בנזין שיתחיל במנוע 2.0 ליטר טורבו בהספקים של 190 ו-252 כ"ס, יחד עם שלושה מנועי טורבו דיזל בהספקים של 190, 218 ו-286 כ"ס. היצע תיבות ההילוכים יכלול תיבה ידנית בעלת שישה יחסי העברה, תיבה כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה  ותיבת הילוכים אוטומטית פלנטארית בעלת שמונה יחסי העברה. כנהוג אצל אאודי, תוצג גם מערכת הנעת קוואטרו שתהיה סטנדרטית בדגמים החזקים.
 

 
עבור הממהרים באמת שלא חוששים לאבד את שיערם מוצעת הקבריו גם גרסת ה-S5 בה מחולצים 354 כ"ס ממנוע ה-.3.0 ליטר V6 מוגדש, עם תאוצה ל-100 ב-5.1 שניות, 0.4 מאיות שניה יותר מאשר בגרסת הקופה.  
 
גם טכנולוגיה יש בקבריו בשפע, כשיהיה ניתן לקבל את המכונית שתצא לשוק האירופאי בחודש מרץ הקרוב גם עם מערכת בקרת שיוט אקטיבית בעלת אפשרות זחילה בפקקים , תאורת LED מטריקס אדפטיבית ומתלים בעלי שיכוך משתנה. בנוסף ישנו ב-A5 קבריו חידוש מעניין: רמקולים המשולבים בחגורות הבטיחות כדי לשפר את הסאונד ההיקפי גם כאשר נוסעים עם גג פתוח.
 

 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם