סגור

צפו: המילטון ניצח בברזיל, ההכרעה: במירוץ הסיום

רוזברג סיים שני, הבריטי ינסה להשלים קאמבק באבו דאבי כשהפער עומד על 12 נקודות. פליפה מסה נקלע לתאונה ופרש בדמעות לעיני הקהל הביתי

  • מערכת אתר ערוץ הספורט

  • 14.11.2016
 
לואיס המילטון לא מוותר על אליפות הפורמולה 1. כשנותר עוד מירוץ אחד בלבד לסיום העונה ותחת גשם שוטף, אלוף העולם ניצח היום (ראשון) בגראנד פרי ברזיל וצימק את הפער מניקו רוזברג, שסיים במקום השני, ל-12 נקודות בלבד. הקרב האחרון ביניהם יתקיים בעוד שבועיים באבו דאבי, כשהגרמני תלוי רק בעצמו והסיכויים שלו לזכות באליפות עדיין גבוהיים.
 
המילטון הוביל את המירוץ לכל אורכו, כאשר מזג האוויר הגשום והמסוכן גרם לכמה תאונות. הסיפור העצוב של היום על מגרש המירוצים היה שייך לפליפה מסה, שכבר הודיע שיפרוש בסיום העונה. לעיני הקהל הביתי הברזילאי התרסק, נאלץ לפרוש, וירד מהמסלול בדמעות ומעוטר בדלג הלאום. מזג האוויר הכריע גם את קימי רייקונן ומרקוס אריקסן שנאלצו לפרוש בגלל תאונות.
 
בסופו של דבר, המילטון הגיע לדגל השחמט 11.45 שניות לפני רוזברג, ניצח מירוץ שלישי ברציפות והשאיר לעצמו סיכוי קלוש לקראת אבו דאבי. עשר שניות אחרי הגרמני הגיע מקס ורסטאפן ההולנדי שסיים במקום השלישי, סרחיו פרס המקסיקני סיים במקום הרביעי וסבסטיאן פטל חמישי.
 
בכדי לעשות את הבלתי ייאמן ולהשלים את הקאמבק במירוץ הסיום, המילטון צריך לנצח את הגראנד פרי באבו דאבי ולקוות שרוזברג יסיים לכל הפחות במקום הרביעי. ככל שהבריטי יסיים במקום נמוך יותר, הוא יצטרך לקוות למעידה קשה יותר של הגרמני (מקום שני - מקום שביעי, מקום שלישי - מקום תשיעי).
 
ירד מהמסלול בדמעות. מסה

(צילום: טוויטר פורמולה 1)

 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם