סגור

הוסקוורנה מציגה: 74 כ"ס מצילינדר אחד

היצרנית משדרגת את צמד ה-701 שלה - הסופרמוטו והאנדורו

  • אביעד אברהמי, פול גז

  • 14.11.2016
אחד מאופנועי הכביש הראשונים של המותג

(צילום: יצרן)

 
שנה בלבד אחרי שנחשפו לראשונה, הוסקוורנה משדרגת את צמד ה-701 שלה - הסופרמוטו והאנדורו. לצמד האופנועים הללו חשיבות גבוהה עבור הוסקוורנה, מפני שהם אופנועי הכביש הראשונים של המותג תחת כנפי ק.ט.מ - בעלת הבית הנוכחית. בעתיד צפויה הוסקוורנה להציג דגמי כביש נוספים, שמבוססים גם הם על דגמים של ק.ט.מ.
 
צמד ה-701 יושבים על פלטפורמה זהה של שלדה ומנוע (פלטפורמת ה-690 של ק.ט.מ), כשהם שונים אחד מהשני במידות הגלגלים (שטח באנדורו, כביש בסופרמוטו), במהלך המתלים ובמערכת הבלימה הקדמית - שבסופרמוטו מיועדת לכביש ספורטיבי.
 
לשנת 2017 מקבלים צמד הדגמים חיזוק משמעותי. המנוע - צילינדר יחיד בנפח 692.7 סמ"ק שגם לפני כן היה הסינגל החזק בעולם בייצור סדרתי - מקבל תוספת של כ-6 כוחות סוס וכעת ההספק המרבי עומד על 74 כ"ס. הגדלת ההספק התקבלה על ידי שימוש בראש מנוע חדש וכן במערכת יניקה והזרקת דלק משופרת, שגם מאפשרת למנוע לעמוד בתקנות יורו 4 שתיכנסנה לתוקף בינואר הקרוב.
 
פרט למנוע החזק, שני הכלים מצוידים במכלולים מהשורה הראשונה כמו בולמים של WP, בלמי ברמבו, חישוקים ספורטיביים איכותיים וכן מערכת ABS מתקדמת המאפשרת ניתוק של הגלגל האחורי ברכיבה ספורטיבית.
 
ה-701 סופרמוטו וה-701 אנדורו ייחשפו לקהל בתערוכת האופנועים של קלן שתיפתח בשבוע הבא. המחיר לדגמי 2016 עומד כיום על 70 אלף ש"ח לכל אחד מהדגמים. דגמי 2017 צפויים להיות מתומחרים באופן זהה.
 
אופנועים יושבים על פלטפורמה זהה של שלדה ומנוע

(צילום: יצרן)

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם