סגור

בשעה טובה: קיה חשפה את הריו החדשה שלה

החברה הציגה את הדור החדש של ריו לקראת ההשקה בתערוכת פריז    

  • אופיר דואק

  • 21.09.2016

(צילום: יצרן)

 
קיה מקדימה את גל החשיפות לקראת תערוכת פריז הקרובה, כשהיא חושפת תמונות רשמיות ופרטים ראשונים אודות הריו החדשה. הריו היא אחת המכוניות החשובות עבור קיה מבחינת היקף המכירות, כשרק בשנה שעברה נמכרו ממנה 473 אלף יחידות ברחבי העולם.
 
הריו החדשה נחשפת תחילה במרכב האצ'בק 5 דלתות, כשבעתיד אמורים להצטרף גם מרכב 3 דלתות ספורטיבי וככל הנראה גם גרסת 4 דלתות סדאן כפי שהוצעה גם בדורות הקודמים של המכונית. הדור החדש חולק פלטפורמה משותפת עם היונדאי i20 החדשה שהוצגה לפני שנה, וכמותה אמור להציג קפיצת מדרגה באיכות ובביצועים ולצמצם את הפער ממכוניות הסופרמיני האירופאיות.
 
עיצובה החיצוני של הריו שומר על קווים דומים לאלו של הדור היוצא (שהיה מוצלח בעיצובו), אך היא נראית אתלטית ומלוטשת יותר, בין היתר בזכות חזית חדשה הכוללת יחידות תאורה צרות משולבות תאורת יום LED, שבכת "חוטם הנמר" העדכנית של קיה וקורה אחורית (קורה C) מחודדת. תא הנוסעים לעומת זאת עבר מהפכה, כשהוא מעוצב בצורה מודרנית בקווים המזכירים את תא הנוסעים של הספורטאז' וכולל צג מולטימדיה בולט במרכז לוח המכשירים.
 
מבחינת מידות, הדור החדש כמעט זהה בגודלו לדור היוצא. האורך הכללי גדל ב-1.5 ס"מ ל-406.5 ס"מ ובסיס הגלגלים התארך בס"מ ועומד על 258 ס"מ, מה שאומר שהריו החדשה היא עדין מהגדולות בקבוצת מכוניות הסופרמיני.
 
בקיה לא פרסמו פרטים טכניים מלאים, אלו יגיעו עם החשיפה המלאה בתחילת תערוכת פריז, אך ניתן לספר שהריו תעשה שימוש במנוע הטורבו החדש של קונצרן יונדאי. המנוע בעל שלושת הצילינדרים הוא בנפח 1.0 ליטר ומוצע בהספקים של 100 ו-120 כ"ס, כשתיבת הילוכים כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה מוצעת כאופציה. לישראל אמורה הריו החדשה להגיע בראשית שנת 2017.

(צילום: יצרן)

 

(צילום: יצרן)

 

(צילום: יצרן)

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם