סגור

צפו: אאודי TT מקבלת שתי גרסאות חדשות

הקטנטנה והנחשקת של אאודי מקבלת מנוע המפיק 400 כוחות סוס, תגיע לישראל בתחילת 2017

  • מערכת עולם הרכב

  • 08.11.2016
יצרנית המכוניות הגרמנית אאודי מרחיבה את ליין הגרסאות של ה-TT קופה וה-TT הפתוחה עם גרסת RS מלאה באנדרנלין. התרגיל ההנדסי של אאודי לדחיסת המון כוח למכונית קטנה יחסית הצליח. ל- TTמנוע חמש בוכנות בנפח שני ליטרים וחצי שמספק 400 כוחות סוס ומומנט אדיר של 50 קג"מ.
 
העוצמה מועברת לכל ארבעת הגלגלים בעת ובעונה אחת באמצעות תיבת הילוכים כפולת מצמדים והמכונית משוגרת כמו רקטה מעמידה למאה קמ"ש תוך 3.7 שניות בגרסה הסגורה ותוך 3.9 שניות בגרסה הפתוחה. הכנפון האחורי הקבוע, חישוקי הגלגלים הגדולים, פתחי הפלטה הרחבים והחזית המחודדת מלפנים, יוצרים ל-TT מראה סופר אגרסיבי מבחוץ והעיצוב הפנימי שעבר שדרוג אף הוא מציע גימור תואם עם לוח מחוונים חדש ומסך בגודל 12 אינצ'. המכונית מיועדת לאירופה ולדברי צ'מפיון מוטורס יבואנית אודי לישראל, היא תגיע גם לכאן בשנה הבאה. מחיר המכונית הסגורה באירופה מתחיל ב66 אלף יורו והגרסה הפתוחה מתחילה ב69 אלף יורו.
 
סדרת החמש של אאודי מתרעננת
נישאר עם אאודי לרגע נוסף. בחלוף 7 שנים מהשקת ה-A5 וה-S5, הגיעה העת לרענן את משפחת דגמי הספורטבק. המכונית שמגיעה בעיצוב קופה מתוכננת לספק את הצרכים המשפחתיים והספורטיביים של הנהגים וכעת עם שיפור החזות מלפנים ומאחור לצד שדרוג הטכנולוגיה בתוך המכונית, נראה כי היא תוכל לשמור על מעמדה וליישר קו בראש ובראשונה עם מתחרותיה מבית.
 
אאודי TT. ליין הגרסאות מתרחב

(צילום: יצרן)

 
אחד השינויים המעניינים בדגם S5 הספורטיבי הוא הגדלת מרווח הכתפיים והברכיים לרווחת הנוסעים מלפנים ומאחור. העיצוב האלגנטי מקבל כעת תוספת של תאורה פנימית בעלת 30 גוונים לבחירת הנהג בהתאם לכל מצב רוח בשעות היממה. במרכז הקונסולה ממוקם מסך מגע ענק בגודל 12 אינצ' ובו כל האפשרויות לשימוש במערכות הבידור והניווט לרבות מצבי הנסיעה ותצוגת החיישנים של המכונית. חידוש נוסף בתוספת בתשלום, הוא של מערכת תצוגה עילית שמקרינה על השמשה הקדמית לעיני הנהג את האינפורמציה החשובה לו.
 
תא המטען שלה מכיל 480 ליטר והיא נחשבת לאחת המובילות בקטגוריה בתחום זה. מעבר לכל השדרוגים הטכנולוגיים בתוך המכונית, גם המנועים עברו ריענון וכעת ניתן לקבל מנוע בנזין בטכנולוגיית TFSI בהספק 286 כוחות סוס המהווה גידול של 17 אחוזים בהספק מול הקטנת צריכת הדלק ב-22 אחוזים בהשוואה למנוע הישן. גם תיבות ההילוכים השתפרו וניתן לבחור בין תיבה אוטומאטית כפולת מצמדים אסטרוניק בת 7 מהירויות לתיבת טיפטרוניק ספורטיבית בת שמונה מהירויות.
 
מערכת ההנעה שולחת את הכוח לגלגלים הקדמיים אך אלה שיחפצו בהנעת קוואטרו יקבלו אותה בתוספת מחיר. מנוע הטורבו V6 ב-S5 מאיץ את המכונית מעמידה למאה קמ"ש בפחות מחמש שניות עד למהירות מרבית מוגבלת של 250 קמ"ש. מחירה של ה- A5החדשה באירופה 37 אלף ו-800 יורו ואילו הגרסה החזקה תעלה 62 אלף ו500 יורו. שני הדגמים צפויים לעשות עליה לישראל בתחילת 2017.
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם