סגור

חדש בישראל: פיאט FULLBACK

דגם הפיק אפ ישווק עם הנעה כפולה בלבד, שתי רמות גימור אחריות לארבע שנים ומחיר שיתחיל ב-230,000 ₪

  • מערכת עולם הרכב

  • 08.11.2016

 
יבואנית פיאט לישראל,סמל"ת, החלה הבוקר (ראשון) בשיווק ה-FULLBACK, דגם הפיק אפ של פיאט. הוא נחשף לראשונה לפני כשנה בתערוכת הרכב בדובאי והוא חולק את אותה הפלטפורמה עם דגם הפיק אפ של מיצובישי ה"טרייטון".  שניהם נשענים על בסיס הגלגלים באורך שלושה מטרים. אורכו 5.28 מ', רוחבו 1.81 מ' וגובהו ו-1.78 מ'.
 
מתחת למכסה המנוע ישווק ה-FULLBACK עם מנוע טורבו דיזל בתקן יורו 6 בנפח 2.4 ל', הספק של 181 כ"ס ומומנט מרבי של 43.8 קג"מ ב-2500 סל"ד. המנוע ישודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת חמש מהירויות, שתוריד את הכח לכל ארבעת הגלגלים. יש לציין כי בשלב הראשון המכונית תשווק עם הנעה כפולה בלבד וללא תיבת ידנית. אבזור הבטיחות כולל כסטנדרט 7 כריות אוויר, מצלמת נסיעה לאחור בהתקנה מקורית, מערכת התרעה על סטיה מנתיב ועוד.
 
ה-FULLBACK ישווק בישראל בשתי רמות גימור Style ו-Premium. רמת הגימור הבסיסית מציעה מראות צד חשמליות עם חימום, בקרת אקלים, הגה וידית הילוכים מצופים עור, חישוקי מגנזיום, מערכת בורר מצבי הנעה כפולה ועוד. לרמת הגימור פרימיום עליה תשלמו תוספת של 12,000 ₪ מתווספים צמיגים רחבים, קיפול חשמלי למראות הצד, מערכת קילס, אפשרות להעברת הילוכים מההגה, ריפודי עור נעילת דיפרנציאל אחורי ומערכת מולטימדיה עם מסך 7 אינצ' עם מערכת ניווט WAZE.
 

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם