סגור

החיה האקזוטית האדומה של דוקאטי

אופנוע הסופרבייק האימתני ביותר של דוקאטי נחשף

  • מערכת עולם הרכב

  • 07.11.2016

תערוכת האופנועים השנתית הגדולה במילאנו שתיפתח בימים הקרובים הייתה אמורה לספק את הבמה העולמית לחשיפתו של אופנוע הסופרבייק החדש של דוקאטי ה-1299 סופרלג'יירה שפותח תחת שם הקוד "פרויקט 1408" אולם התמונות הללו שדלפו מהרשת הפנימית של דוקאטי מעלות ריר אצל כל חובב אופנועים בעולם. המפרט הטכני המלא של האופנוע לא פורסם עדיין אך מה שכן ניתן לפרסם הם כמה נתונים שמרמזים על העוצמה והנדירות של האופנוע הזה שרק 500 יחידות ממנו ייוצרו בדוקאטי.
 
כמה קל ככה חזק
בדוקאטי החליטו להעביר את החיה האדומה דיאטה חריפה ולכן הכניסו לשימוש קרבון פייברס בכל מקום אפשרי. החל בשלדה, דרך הפאנלים החיצוניים ועד לזרוע האחורית ואפילו חישוקי הגלגלים. כל אלה מציבים את המשקל של האופנוע על 150 ק"ג (יבש) וזה מסייע לרשימת הביצועים שלו להיות מפחידה. ההספק של המנוע הוא 215 כוחות סוס ומדובר במנוע וי טווין בטכנולוגיית סופרקוואדרו. על הצלילים אחראית מערכת פליטה של אקרופוביץ' שהגיעה ישירות מאופנוע הסופרבייק של דוקאטי באליפות העולם WSBK.
 
אקזוטיקה יקרה
כאמור, דוקאטי תייצר רק 500 אופנועים כאלה ומחירו של האופנוע בארה"ב יהיה 80,000 דולר אך החיוך של הרוכב שירכוש אותו יהיה חיוך של מיליון דולר. המועד הרשמי לחשיפת האופנוע הוא ביום שני השבוע וכדאי לחכות לנתוני הביצועים שיהפכו את החיה האדומה החדשה למכונת מהירות מושלמת.
 

עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם