סגור

הונדה תציג בברזיל בייבי קרוסאובר חדש

המכונית שמבוססת על ההונדה ג'אז קיבלה את השם WR-V

  • מערכת עולם הרכב

  • 07.11.2016
בקרוב היא תיחשף

 
דומה שכל יצרנית רכב בעולם מחפשת להסב כל דגם שלה לגרסת קרוסאובר ולעצב אותו בסגנון ספורטיבי וחדיש על מנת להרחיב את מגוון הדגמים ולהתאים את עצמה לדרישות השוק. פלח הג'יפונים (קרוסאובר) ממשיך להתנפח מכל כיוון אפשרי וכעת זהו תורה של הונדה להכניס לשוק את הבייבי קרוסאובר שנקרא הונדה WR-V שיוצג לראשונה בתערוכת רכב בברזיל בתחילת נובמבר.
 
קודם ברזיל והעולם יחכה
המכונית שמבוססת על ההונדה ג'אז מתוכננת להיכנס לשוק הברזילאי בשלב ראשון ומידת הצלחתה שם עשויה להשפיע על ההחלטות של הונדה לגבי המשך הפצתה במקומות אחרים בעולם חרף הדרישה העולמית המוגברת לעוד ועוד ג'יפונים מכל סוג וגודל. המכונית שקיבלה את השם WR-V ממוקמת בקטגוריות של הונדה מתחת לשני הג'יפונים האחרים והגדולים יותר שנקראים HR-V ו-CR-V שנמכרים כאן בישראל.
 
לפני כמה חודשים שחררו בהונדה את האיור של המכונית אבל עכשיו נחשפת תמונה ראשונה של המכונית האמתית מכוסה בלוט לפני החשיפה המלאה. מכל הידוע עד עתה המכונית תגיע עם מנוע בנזין ארבע בוכנות בנפח 1.5 ליטר המשודך לתיבת הילוכים ידנית בת 5 מהירויות או לתיבה אוטומאטית רציפה בטכנולוגיית CVT הקיימת של הונדה. נציין כי הבחירה בברזיל איננה מקרית כי הברזילאים מכירים את הגרסה הקודמת של הג'אז הקרוסאוברית שהושקה ב-2012 תחת השם Fit Twist והמכונית החדשה תחליף אותה.
 
מכוסה בלוט

 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם