סגור

הפרס ל-MVP בוורלד סירייס: שברולט קאמרו

זובריס מאלופת הבייסבול שיקאגו קאבס זכה ברכב יוקרתי בשווי 50 אלף ד'

  • אופיר דואק

  • 09.11.2016

 
שחקנה של האלופה שיקאגו קאבס וה-MVP של עונת 2016 בליגת הבייסבול, בן זובריס, יחגוג את זכייתו עם מכונית שרירים מדליקה במיוחד.
בתחרויות הספורט היוקרתיות בעולם ישנו נוהג בן שנים רבות בו האלוף הטרי או השחקן המצטיין זוכה לא רק בתואר, אלא מתכבד להוסיף לחנייתו גם מכונית נחשקת. וכך, בצד ההד שנוצר בעקבות האליפות ההיסטורית של השיקאגו קאבס באליפות ה-MLB התכבד זובריס בתואר ה-MVP של העונה.
הזכייה בתואר ה-MVP לוותה גם במכונית פרס מרשימה: שברולט קאמרו SS - קבריולה המתהדרת במנוע V8 בנפח 6.2 ליטר והספק של 455 כ"ס. אלא שלא מדובר בסתם קאמרו קבריולה, אלא באחת ממהדורה מיוחדת שהונפקה לציון 50 שנה להולדת הקאמרו המקורית.
 
המהדורה המיוחדת מתאפיינת בין היתר בצביעה ייחודית בצבע אפור בשילוב פסים כתומים, חישוקי "20 שעוצבו במיוחד עבורה, קאליפרים בצבע כתום וכמובן תגים לציון המהדורה המיוחדת הפזורים על המכונית ובתא הנוסעים המשלב גימור עור שחור וקטיפה כתומה. 
 
מכונית הפרס ניתנה לזובריס מטעם שברולט, נותנת החסות הרשמית של סדרת הוורלד סירייס של ה-MLB מאז שנת 2005. שווי המכונית עומד על למעלה מ-50 אלף דולרים, כך שזו בהחלט מכונית ראויה להסיע בה את צלחת האליפות.
 

 
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל כדאי שתדבר עם יועץ רכב!
עדיין מבולבל?כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו!

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אלייך בחינם

עוד כתבות שעשויות לעניין אותך

מתלבט? לא מוצא את עצמך? כדאי שתדבר עם יועצי הרכבים שלנו

השאר פרטים ויועץ רכב יחזור אליך בחינם